أغنية اسفة

أنت عايـز لك حد يضحي ....مهما بتعمل فيه وياك

(2099.415 KB ) المدة 5:0
5 3742 زائر
[ سمعوها اكثر من 65877 مرة ]

قد تعجبك أغنية مماثلة

كلمات اغنية "اسفة"

أنت عايـز لك حد يضحي ....مهما بتعمل فيه وياك


آسفة شوف لك غيري
مش حتحمل تعبي معاك ..
أنت عايـز لك حد يضحي
مهما بتعمل فيه وياك

وانا جربت ده كله معاك
تعبت وضعفي معاك قواك
بس لآمتى انا حفضل أضحي
وقولي لآمتى أنا هبقى ملاك

---

حبيت هواك لحدود أكتر من المفروض
وأنت ولا قدرت
علمت قلبي خلاص يوفر الإخلاص
منك أنا تعلمت

آسفة شوف لك غيري
مش حتحمل تعبي معاك ..

أنت عايـز لك حد يضحي
مهما بتعمل فيه وياك

وانا جربت ده كله معاك
تعبت وضعفي معاك قواك
بس لآمتى انا حفضل أضحي
وقولي لآمتى أنا هبقى ملاك

---

شوف أد أيه .. وياك تعبت
وقد أيه .. سكت وتحملت
وقد أيه.. وقد أيه .. والعمر فيه كم .. قد ايه

مشاركات حول الأغنية

  • لينا
    lebanon
    wonderfull
  • رشيدة الزيتونى
    المغرب تيفلت
    تيفلت حى الرشاد م6
    احبك موت ياصالة
  • شهد ليبيا
    طرابلس\ليبيا
    اغاني اصالة اروع اغاني في الكون
    اسفة شفلك غيري مش حتحمل تعبي معاك اصالة الشعب الليبي كله يحبك موت وانا عاشقة ام خالد وشام
  • Alriah
    sudan
    الجمال والروعة
    أغنية جميلة ورائعة جدا جدا (من الريح البدوي) السودان
  • عائشه حمد
    ليبيا
    الى اصاله
    اننى احبكى موت يا اصوله والله انا حاسه بيكى كل كلمه تخرج منكى صادقه ارجو ان تفهمو انى احبه بجنون والله مجنونه بيك
  • ابراهيم نادي العريني
    المنيا
    بحبك يا اصا له
    بحبك يا اصا له من كل قلبي واموت في هواكي واشكر احسا سك الجميل في الا غاني المصريه والسوريه
  • حيدر الكربلائي
    العراق/كربلاء
    حبي الى اصاله
    اصاله احبها لدرجة الموت حقيقة توصل الى القلب بسهولة {مثل المثل الشعبي الذي يقول}{تنزل دوة على الجروح} واتمنالك كل النجاح شكرا
  • اية
    المغرب /رباط
    المدح
    اصالة صاحبة الصوت المتالق على الساحة الفنية اتمنى لك السعادة